Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα δώρα του δοσίλογου στον Αντώνη Σαμαρά


ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΝΤΩΝΗ;
ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ Η ΝΤΟΡΑ, Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ, Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ, Ο ΑΚΗΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ
ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΣΑ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ; Ή ΝΑ ΣΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ;
Δώρα μεγάλης αξίας στο σπίτι του Αντώνη Σαμαρά στη Κηφισιά, έστελνε τακτικά από τα γραφεία της Siemens στο Μαρούσι, ο γιος του αρχιδοσίλογου της Κατοχής, Μιχάλης Χριστοφοράκος, φυγόδικος από την ελληνική δικαιοσύνη που είχε...
καταμιζώσει τον πολιτικό κόσμο με εκατομμύρια μάρκα για να γίνονται τα θελήματα και να "κυκλοφορούν" οι συμφωνίες και τα κόλπα των Γερμαναράδων στην Μπανανία της Ντιοανατολικής Ευρώπης. Πολλά τα λεφτά Άρη.
Samaras-tim-2-
Το makeleio.gr έχει στην κατοχή του πλήθος τιμολογίων που έφευγαν από την Siemens Ελλάς με την υπογραφή της γραμματέως του Έλληνα αρχιπροδότη, υπηρέτη των Ναζί, Αικατερίνης Τσακάλου και πήγαιναν ως πεσκέσια και στον τότε επικεφαλής της Πολιτικής Άνοιξης που κάνει τον αμόλυντο και τον άσπιλο.
Στη βίλα του στη Κηφισιά. 
Διαθέτουμε πλήθος τιμολογίων.
Ενδεκτικά βγάζουμε τρία. Σε ξεχωριστές χρονολογίες. Ιανουάριος 2002, Δεκέμβριος 2005, Δεκέμβριος 2007. Και αναμένουμε από τους εύθικτους της Συγγρού να μας πουν αυτοί πόσα και ποια δώρα είχε λάβει ο μέλλων πρωθυπουργός από τον δοσίλογο και το υπηρετικό προσωπικό του.
Από την δωροληψία αυτή(να χρησιμοποιήσουμε άλλη λέξη;)φαίνεται ότι τα δωράκια κάποιος τα παραλάμβανε. Υπηρέτης Πακιστανός; Ο ίδιος ο Αντώνης με την υπογραφή υπηρέτη; Ας διαλέξουν αυτοί και ας μας ενημερώσουν.
Ερώτημα: Ίδια δώρα είχε λάβει και το Μητσοτακέικο. Και κάποια παραπάνω, και ο Τσίπρας είπε την Ντόρα, χορηγό της Siemens. Toν Σαμαρά πως πρέπει να τον λέμε τώρα;

Samaras-tim-3
Ας μας πουν οι κύριοι της Συγγρού και ο αρχηγός τους. Πόσα δώρα πήραν, ποια και πότε; Και δεύτερον και σημαντικό: Πόσο ευάλωτος είναι κάποιος μετά από μια τέτοια επαφή να ρίξει μια κυβέρνηση ή ας πούμε να υπογραψει μια μεγάλη συμφωνία έναντι ανταλλαγμάτων; Αυτό είναι το σημαντικό. Όχι η αξία του δώρου. Αλλά η οικειότητα να σου στέλνουν δωράκια και να τα αρπάζεις σαν ζήτουλας πολιτικός.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βαράει διάλυση η ΟΝΝΕΔ-Πλακώθηκαν στο συνέδριο τους (ΦΩΤΟ)

Χωρίς εκλογές διακόπηκε το συνέδριο - Ηθικός αυτουργός θεωρείται από τον αρχηγό της ΝΔ ο Παπαμιμίκος για το μπάχαλο - "Δεν θα αναγνωριστεί κανένα αποτέλεσμα" λένε κύκλοι της Συγγρού
Έξαλλοι είναι στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη με την εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει το 10ο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ που διεξάγεται από χθες στη Θεσσαλονίκη, καθώς από το μεσημέρι του Σαββάτου επικρατούν πρωτοφανείς εικόνες στον χώρο διεξαγωγής του.
Στο συνέδριο δεν υπάρχει κόσμος από το πρωί του Σαββάτου, καθώς οι ΟΝΝΕΔίτες δεν συμμετάσχουν στις διαδικασίες της ημέρας, αφού οι περισσότεροι παρέστησαν μόνο χθες για την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Αποτέλεσμα είναι οι παρακάτω φωτογραφίες με δεκάδες άδειες καρέκλες και μηδαμινή συμμετοχή από τη νεολαία του κόμματος.
Το τελειωτικό "χτύπημα" στην οργώναση του συνεδερίου ήρθε το βράδυ, καθώς τελικά το συνέδριο ολοκληρώθηκε χωρίς εκλογές για την ανάδειξη Κεντρικής Επιτροπής. 
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Παραπολιτικών, λίγο μετά τις 8 το βράδ…

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)
Ο Αντόνιο Γκράμσι (Antonio Gramsci)-(κωμόπολη Άλες Σαρδηνίας, 22 Ιανουαρίου 1891 — Ρώμη, 27 Απριλίου 1937) ήταν Ιταλός φιλόσοφος, συγγραφέας, πολιτικός και πολιτικός επιστήμονας. Τα εργοστασιακά συμβούλια. – Αντόνιο Γκράμσι Σοσιαλισμός και κουλτούρα Παρελθόν και Παρόν Οι θέσεις της Λυών Λογοτεχνία και εθνική ζωή Κείμενα Η ζωή ενός επαναστάτη Η οργάνωση της κουλτούρας Για το Μακιαβέλι Ιστορικός υλισμός – τετράδια της φυλακής Οι διανοούμενοι


Απορρίπτει τα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών ο Χ. Σπίρτζης

Κατηγορηματικά «όχι» στα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών δηλώνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζηςσε συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ.
«Δεν θα γίνει», σημειώνει και προσθέτει: «Το μοντέλο των ιδιωτικών αστικών συγκοινωνιών στη χώρα μας που εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη έχει αποτύχει πλήρως. Κοστίζει πέντε φορές περισσότερο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Να σταματήσουμε το πλιάτσικο που γίνεται τόσα χρόνια σε αυτούς τους φορείς, τις σπατάλες και την κακή διαχείριση».