Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΟΥΙΖ


ΠΟΙΑ  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ?
 
ΞΕΡΕΙΣ ?????
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
                               ΟΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ !!!!
                        
                          (ΦΤΥΣΕ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΣΟΥ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΣΚΟΡΔΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ)
 
ΚΩΝ/ΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ - ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ 1946 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2004 (58 ΧΡΟΝΙΑ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 3 ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΣΤΕΓΗ, ΤΡΟΦΗ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΣΟΦΕΡ, ΤΑΞΙΔΙΑ ..ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΟΥ.  
 
 
                           (ΞΑΝΑ ΦΤΥΣΕ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΣΟΥ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΣΚΟΡΔΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ)
 
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ - - ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ 1989 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 (23 ΧΡΟΝΙΑ). ΑΚΟΥ ΤΩΡΑ, Ο ΛΑΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΕΙ (ΜΗ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ) ΔΕΝ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΜΕΣΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ). ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΒΡΙΖΕ.
ΜΗΝ ΝΕΥ ΡΙΑ ΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ 
 
 
ΚΥ ΡΙΑ ΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ - - ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 (8 ΧΡΟΝΙΑ). Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΗΓΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΣΚΗΘΗΚΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ, ΒΕΒΑΙΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 299 ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΔΕΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΝΑ ΑΡΘΕΙ Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΣΥΛΙΑ.   
 
 
 
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ - - ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 (1 ΧΡΟΝΟΣ). Ο ΥΠΕΡ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
 
 
ΑΚΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑΡΙΟΥ ΩΡΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝΕ 150.000 ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
 
ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ Ε-ΜΑΙΛ ΣΕ ΔΕΚΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΟΥ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΕΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΝΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΗΡΘΕ Η ΠΕΘΕΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.     
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βαράει διάλυση η ΟΝΝΕΔ-Πλακώθηκαν στο συνέδριο τους (ΦΩΤΟ)

Χωρίς εκλογές διακόπηκε το συνέδριο - Ηθικός αυτουργός θεωρείται από τον αρχηγό της ΝΔ ο Παπαμιμίκος για το μπάχαλο - "Δεν θα αναγνωριστεί κανένα αποτέλεσμα" λένε κύκλοι της Συγγρού
Έξαλλοι είναι στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη με την εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει το 10ο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ που διεξάγεται από χθες στη Θεσσαλονίκη, καθώς από το μεσημέρι του Σαββάτου επικρατούν πρωτοφανείς εικόνες στον χώρο διεξαγωγής του.
Στο συνέδριο δεν υπάρχει κόσμος από το πρωί του Σαββάτου, καθώς οι ΟΝΝΕΔίτες δεν συμμετάσχουν στις διαδικασίες της ημέρας, αφού οι περισσότεροι παρέστησαν μόνο χθες για την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Αποτέλεσμα είναι οι παρακάτω φωτογραφίες με δεκάδες άδειες καρέκλες και μηδαμινή συμμετοχή από τη νεολαία του κόμματος.
Το τελειωτικό "χτύπημα" στην οργώναση του συνεδερίου ήρθε το βράδυ, καθώς τελικά το συνέδριο ολοκληρώθηκε χωρίς εκλογές για την ανάδειξη Κεντρικής Επιτροπής. 
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Παραπολιτικών, λίγο μετά τις 8 το βράδ…

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)
Ο Αντόνιο Γκράμσι (Antonio Gramsci)-(κωμόπολη Άλες Σαρδηνίας, 22 Ιανουαρίου 1891 — Ρώμη, 27 Απριλίου 1937) ήταν Ιταλός φιλόσοφος, συγγραφέας, πολιτικός και πολιτικός επιστήμονας. Τα εργοστασιακά συμβούλια. – Αντόνιο Γκράμσι Σοσιαλισμός και κουλτούρα Παρελθόν και Παρόν Οι θέσεις της Λυών Λογοτεχνία και εθνική ζωή Κείμενα Η ζωή ενός επαναστάτη Η οργάνωση της κουλτούρας Για το Μακιαβέλι Ιστορικός υλισμός – τετράδια της φυλακής Οι διανοούμενοι


Απορρίπτει τα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών ο Χ. Σπίρτζης

Κατηγορηματικά «όχι» στα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών δηλώνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζηςσε συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ.
«Δεν θα γίνει», σημειώνει και προσθέτει: «Το μοντέλο των ιδιωτικών αστικών συγκοινωνιών στη χώρα μας που εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη έχει αποτύχει πλήρως. Κοστίζει πέντε φορές περισσότερο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Να σταματήσουμε το πλιάτσικο που γίνεται τόσα χρόνια σε αυτούς τους φορείς, τις σπατάλες και την κακή διαχείριση».