16 Ιουν 2011

Mandravelis VS Antidrasex στο Twitter για το Σύνταγμα !!!!

Η συζήτηση επ αυτού http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_192_16/06/2011_445868

Antidrasex
  • Κάνετε περιγραφή γεγονότων στα οποία δεν είσασταν παρών. Είναι επιεικώς λάθος αυτά που γράφετε.


  • Επειδή ήμουν εκεί,άνθρωποι της αριστεράς έκαναν αλυσίδες μπροστά στα ΜΑΤ για να σταματήσουν τους μπάχαλους 


  • Κοιτάξτε να πληροφορηθείτε καλύτερα και να επανορθώσετε.


Mandravelis
  • Δεν αναφέρθηκα σε όλη την αριστερά ούτε κάν σε όλο τον ΣΥΡΙΖΑ. Απλώς αυτοί πρέπει να ξεκαθαρίσουν τον χώρο τους.


Antidrasex

  • Αυτό, @Mandravelis είναι ένα αισχρό ψέμα: Εκεί συνέβη το εκπληκτικό. Οποτε κατέβαινε μια διμοιρία των ΜΑΤ για να αποκαταστήσει την τάξη έξω από το υπουργείο Οικονομικών, οι θαμώνες της κάτω πλατείας τους γιουχάιζαν και τους πετούσαν αντικείμενα


  • το άρθρο σας τσουβαλιάζει όλους τους 'θαμώνες της κάτω πλατείας" και την αριστερά γενικότερα.


  • αν νομίζετε ότι με ένα "δεν αναφέρομαι βέβαια σε όλη την Αριστερά" αλλάζει το γενικότερο νόημα, λυπάμαι, σας θεωρώ έξυπνο.


Mandravelis
  • Δεν έγινε;


Antidrasex
  • όχι, ήμουν εκεί. Πέτρες πετούσαν οι κουκουλοφόροι, οι "θαμώνες" έμπαιναν ενδιάμεσα για να τους σταματήσουν και έτρωγαν χημικά.


Mandravelis
  • Κι αυτά που είδα στην τηλεόραση, από που ήταν; Να το δεχθώ: "κάποιοι θαμώνες" (ή έστω επισκέπτες) έπρεπε να γράψω.


Antidrasex
  • στην τηλεόραση; και ξεχωρίζατε τους μπάχαλους από τους θαμώνες από την τηλεόραση; μπράβο, εξαιρετική όραση!


  • τα μεγάφωνα έκαναν συνεχώς εγκλήσεις για "μη απάντηση" στα ΜΑΤ, ο κόσμος έμπαινε στη μέση, και εσείς λέτε "κάποιοι θαμώνες".


Mandravelis
  • Η μόνη μαρτυρία που έχω για την κάτω πλατεία είναι η δική σας. Την δέχομαι αλλά είναι σήμερα.


  • Για να μην παραξηγηθώ επαναλαμβάνω: η μόνη μαρτυρία που έχω περί απώθησης από την κάτω πλατεία...

Antidrasex

  • δεν είδατε τα χτεσινά μου tweet ή/και δεν ακολουθείτε τους κατάλληλους χρήστες. Δεν κοιτάξατε σε άλλες πηγές στο ίντερνετ;
  • δηλαδή, εν ολίγοις μου λέτε ότι γράψατε ένα "κατακεραυνωτικό" άρθρο, με μόνη πηγή την εικόνα της tv;

Mandravelis
  • Και συναδέφους ρώτησα. Μην ρωτήσετε ποιούς· μπορέι να κινδυνεύσουν σαν "ρουφιάνοι"

Antidrasex
  • τότε, πρέπει να ρωτάτε περισσότερους -ή άλλους συναδέλφους. Στο twitter υπήρχαν και τα #rbnews #15Jgr και άλλα.
  • όσο για τους συναδέλφους σας, καλέστε με να μπω ασπίδα. Το έχω ξανακάνει και δεν με νοιάζει αν διαφωνώ κάθετα μαζί τους.
  • Τέλος,την Κυριακή υπαινισόσασταν στο άρθρο ότι η"παλαβή αριστερά"κρυβόταν πίσω από το #Syntagma.Πως ξαφνικά βρέθηκαν χτες μόνο;

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

Εγώ παίζω Αntidrasex όλα μου τα φράγκα!!! 















Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails