Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καμίνης εφ' όλης της ύλης στη Βουλή «Να γυρίσουν στις πατρίδες τους οι παράνομοι μετανάστες»

http://img.protothema.gr/28DCAE8F7728A808E1EF01A183D99C36.jpg

Στην επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής παρέστη την Τρίτη ο δήμαρχος
Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, και μίλησε εφ' όλης της ύλης. Ιδιαίτερη
έμφαση έδωσε στην «κατάντια», όπως χαρακτηριστικά είπε, της Αθήνας και
στην ανασφάλεια των πολιτών, με ολόκληρες γειτονιές της πόλης να έχουν
«γκετοποιηθεί». «Ολόκληρες γειτονιές έχουν γίνει άβατα» ανέφερε.
«Κάτοικοι και επιχειρηματίες την εγκαταλείπουν μαζικά.  Η σύνθεση της
πόλης αλλάζει ραγδαία. Υπάρχει διαδεδομένο αίσθημα ανασφάλειας. Αν δεν
δώσουμε στους πολίτες το αίσθημα της ασφάλειας, δεν θα μπορέσουμε να
κάνουμε τίποτα».
Αν και σημείωσε πως τα οικονομικά του δήμου είναι «σε άσχημη
κατάσταση», είπε πως για τις περιοχές που σήμερα θεωρούνται άβατα,
«προωθούμε συμφωνίες με εταιρείες λαμπτήρων για την υιοθέτηση
πλατειών, ώστε να αναλάβουν το φωτισμό, καθώς το μέγεθος των οφειλών
του δήμου δεν επιτρέπει ανανέωση συμβάσεων», ενώ συμπλήρωσε πως η
παρουσία της αστυνομίας θα γίνει πιο συχνή.

Παράλληλα, ο δήμαρχος τόνισε πως πρέπει να αναζωογονηθεί το κέντρο της
Αθήνας, να επιστρέψουν οι κάτοικοι στις κεντρικές περιοχές, ώστε να
αποφευχθεί η γκετοποίηση. Πρότεινε να γίνουν φοιτητικές εστίες τα
εννέα κεντρικά ξενοδοχεία που έκλεισαν τους τελευταίους μήνες και να
ανακτηθούν οι καταπατημένοι δημόσιοι χώροι. Σημείωσε ακόμη πως, από
την πρώτη μέρα της θητείας του, δεν έχει σβήσει καμία κλήση για
παράνομη στάθμευση, ενώ παρουσίασε το πρόβλημα των τραπεζοκαθισμάτων
που καταλαμβάνουν τα πεζοδρόμια.

Επιπλέον, ο δήμαρχος Αθηναίων παρουσίασε και οικονομικά κίνητρα για
τους κατοίκους του κέντρου. Συγκεκριμένα, «άποροι, άτομα με αναπηρία,
μονογονεϊκές οικογένειες και πολύτεκνοι που θα πληρούν εισοδηματικά
κριτήρια, θα απαλλάσσονται από τα δημοτικά τέλη, ενώ απαλλαγή θα έχουν
και οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να εγκατασταθούν στο κέντρο.
Επιπροσθέτως, ο κ. Καμίνης είπε πως «ο δήμος θα πρέπει να αποκτήσει
στεγαστικό πρόγραμμα, να αξιοποιήσει ακίνητα, ακόμα και να αγοράσει
και να τα δίνει σε νεαρά ζευγάρια με επιδότηση ενοικίου»,
συμπληρώνοντας ότι στο κέντρο δεν υπάρχει ούτε ένα δημοτικό ακίνητο.
Παράλληλα, ανέφερε ότι και ο Δήμος Αθηναίων θα εφαρμόσει το πρόγραμμα
«Διαύγεια», αναρτώντας στο Διαδίκτυο όλες τις αποφάσεις.

Για το μεταναστευτικό, ο κ. Καμίνης επισήμανε την ανάγκη καταγραφής
όλων των μεταναστών που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας και την
απέλαση των παρανόμων. «Η πολιτική μας στο μεταναστευτικό θα πρέπει να
αποσκοπεί στην κοινωνική ενσωμάτωση και ένταξη, στην καταπολέμηση τις
παράνομης μετανάστευσης και διαχείρισης του φαινομένου των παρανόμων
μεταναστών, που είναι ήδη στη χώρα. Πρέπει αυτός ο πληθυσμός να βγει
από την αφάνεια. Να καταγραφεί, να τακτοποιηθεί. Όλοι οι παράνομοι θα
πρέπει να επιστρέψουν στις πατρίδες τους». Επιπλέον, αναφέρθηκε και
στα γεγονότα της κατάληψης της Νομικής, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι
αρνήθηκε να δώσει στέγη το βράδυ της Νομικής, «γιατί θα ήταν σαν να
έδινε ο δήμος πολιτική κάλυψη».

«Αυτή η αθλιότητα πρέπει να σταματήσει» είπε επίσης, αναφερόμενος στον
καταυλισμό Ρομά και μεταναστών στο Βοτανικό. «Πρέπει να
μετεγκατασταθούν, αλλά ο δήμος δεν μπορεί να το κάνει μόνος του». «Θα
προασπιστούμε τα δικαιώματα για όλους. Κυψέλη, Κολιάτσου κινδυνεύουν
να γίνουν μικροί "Άγιοι Παντελεημονες"» συμπλήρωσε.

Για τα οικονομικά του Δήμου Αθηναίων, ο κ. Καμίνης τόνισε ότι
βρίσκονται σε πολύ κακή κατάσταση, καθώς υπάρχουν ανειλημμένα δάνεια,
ύψους 220 εκατ. ευρώ και χρέη ύψους 70 εκατ. ευρώ προς διάφορους
προμηθευτές. Τα φετινά έσοδα αναμένεται να ανέλθουν σε 380 εκατ. ευρώ,
όταν οι λειτουργικές δαπάνες μόνο ανέρχονται σε 600 εκατ. ευρώ.

Τέλος, αναφερόμενος στο δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό 9,84, ο κ. Καμίνης
είπε πως κόβει δαπάνες για να στηρίξει άλλες δημοτικές δομές
προνοιακού χαρακτήρα. «Δεν νοείται ένας ραδιοφωνικός σταθμός να έχει
384 άτομα, εκ των οποίων οι 280 δημοσιογράφοι. Δεν νοείται τέτοιος
σταθμός με 13,5 εκατομμύρια δαπάνες, σε μια δύσκολη κατάσταση, όπου
κόσμος απολύεται και δεν έχει που να αφήσει τα παιδιά του. Ενισχύσαμε
τους παιδικούς σταθμούς».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βαράει διάλυση η ΟΝΝΕΔ-Πλακώθηκαν στο συνέδριο τους (ΦΩΤΟ)

Χωρίς εκλογές διακόπηκε το συνέδριο - Ηθικός αυτουργός θεωρείται από τον αρχηγό της ΝΔ ο Παπαμιμίκος για το μπάχαλο - "Δεν θα αναγνωριστεί κανένα αποτέλεσμα" λένε κύκλοι της Συγγρού
Έξαλλοι είναι στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη με την εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει το 10ο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ που διεξάγεται από χθες στη Θεσσαλονίκη, καθώς από το μεσημέρι του Σαββάτου επικρατούν πρωτοφανείς εικόνες στον χώρο διεξαγωγής του.
Στο συνέδριο δεν υπάρχει κόσμος από το πρωί του Σαββάτου, καθώς οι ΟΝΝΕΔίτες δεν συμμετάσχουν στις διαδικασίες της ημέρας, αφού οι περισσότεροι παρέστησαν μόνο χθες για την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Αποτέλεσμα είναι οι παρακάτω φωτογραφίες με δεκάδες άδειες καρέκλες και μηδαμινή συμμετοχή από τη νεολαία του κόμματος.
Το τελειωτικό "χτύπημα" στην οργώναση του συνεδερίου ήρθε το βράδυ, καθώς τελικά το συνέδριο ολοκληρώθηκε χωρίς εκλογές για την ανάδειξη Κεντρικής Επιτροπής. 
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Παραπολιτικών, λίγο μετά τις 8 το βράδ…

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)
Ο Αντόνιο Γκράμσι (Antonio Gramsci)-(κωμόπολη Άλες Σαρδηνίας, 22 Ιανουαρίου 1891 — Ρώμη, 27 Απριλίου 1937) ήταν Ιταλός φιλόσοφος, συγγραφέας, πολιτικός και πολιτικός επιστήμονας. Τα εργοστασιακά συμβούλια. – Αντόνιο Γκράμσι Σοσιαλισμός και κουλτούρα Παρελθόν και Παρόν Οι θέσεις της Λυών Λογοτεχνία και εθνική ζωή Κείμενα Η ζωή ενός επαναστάτη Η οργάνωση της κουλτούρας Για το Μακιαβέλι Ιστορικός υλισμός – τετράδια της φυλακής Οι διανοούμενοι


Απορρίπτει τα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών ο Χ. Σπίρτζης

Κατηγορηματικά «όχι» στα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών δηλώνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζηςσε συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ.
«Δεν θα γίνει», σημειώνει και προσθέτει: «Το μοντέλο των ιδιωτικών αστικών συγκοινωνιών στη χώρα μας που εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη έχει αποτύχει πλήρως. Κοστίζει πέντε φορές περισσότερο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Να σταματήσουμε το πλιάτσικο που γίνεται τόσα χρόνια σε αυτούς τους φορείς, τις σπατάλες και την κακή διαχείριση».